تدوین و صداگذاری قسمت های پایانی «سفر در خانه» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۵۵
بهمن گودرزی خبرداد:

تدوین و صداگذاری قسمت های پایانی «سفر در خانه»

تصویربرداری سریال «سفر در خانه» همزمان با پخشش به پایان رسیده، اما مشغول تدوین و صداگذاری قسمت های پایانی این مجموعه هستیم.

بهمن گودرزی کارگردان سریال «سفر در خانه» درباره میزان مخاطب این مجموعه به صبا گفت: از آن جزئیات و بازخورد هایی که من در جریان قرار می گیرم ، مردم این سریال را دوست داشته اند و نگاه می کنند. این کار اولین مجموعه نمایشی ساخته شده در شبکه نسیم است و بالاخره هرکس درهر شبکه ای از تلویزیون جز اولین ها باشد با مصائب و مشکلات مخاطب روبه رو خواهد بود.
وی ادامه داد: تصویربرداری این سریال همزمان با پخش به پایان رسیده ، اما مشغول تدوین و صدا گذاری قسمت های پایانی این مجموعه هستیم. «سفردر خانه» هفته آینده به پایان می رسد.
گودرزی درباره ساخت سریال های طنز در تلویزیون توضیح داد: تلویزیون در این سال ها کم ریزش مخاطب داشته است . مسوولان تلویزیون باید این را بدانند هیچ وقت برنامه های ترکیبی مثل «خندوانه» و «دورهمی» جای مجموعه های نمایشی را نمی گیرند. مدیران نباید دست و پای فیلمسازان و سریال سازان را ببندند. وقتی سر و ته یک سریال را می زنند توقع یک مجموعه خوب را نباید داشته باشیم .حالا این مجموعه طنز باشد یا درام مانند یک شیر بی یال و دمی می شود که هیچ جذبه ای برای مخاطب ندارد.
کارگردان «سفردرخانه» گفت: وقتی در این شرایط سریال ساخته می شود، مخاطب به راحتی با یک دکمه شبکه را عوض می کند و نتیجه این شبکه عوض کردن ها مخاطب به شبکه های ماهواره ای روی می آورد. ما در شرایطی هستیم که مردم در روستا هم ماهواره دارند، پس باید مدیران تلویزیون به فکر مخاطب های خود باشند. 
بهمن گودرزی پیش از این کارگردان فیلم ها وسریال هایی مانند:‌«ششمین نفر» ، « آتیش بازی» ‌، «‌به دنبال خوشبختی » ، «‌سرسپرده» ‌و «به دنبال خوشبختی» را در کارنامه کاری خود دارد. 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است