«انتری که لوطی اش مرده بود» یک تئاتر کوچک است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۲
بابک محمدی:

«انتری که لوطی اش مرده بود» یک تئاتر کوچک است

منابع بسیار غنی ای برای نمایشنامه داریم که تماشاچی ایرانی با آنها احساس نزدیکی می کند.

بابک محمدی درباره نمایش «انتری که لوطی اش مرده بود» به صبا گفت:قصه صادق چوبک به صورت داستانی است و من فضا را دراماتیزه کرده ام تا نمایشی شود. دیالوگ های قصه را نیز جا به جا کرده تا تفکر نویسنده را تبدیل به دیالوگ نمایشی کنم.
وی درباره استفاده از قصه های ایرانی در نمایش ها توضیح داد:ما منابع بسیار غنی ای برای نمایشنامه داریم و تماشاچی ایرانی احساس نزدیکی می کند و کیفیت این متون هم جهانی است. من یا نمایشنامه هایی که خودم نویسنده بوده ام و در خارج از ایران روی صحنه برده ام، ترجمه و در ایران به صحنه می برم و یا نمایشنامه های نویسنده هایی که در سطح بهتری از کارهای خودم قرار دارند.
محمدی درباره مخاطبان این نمایش گفت: مخاطب های ما اکثرا جوانان، دانشجویان ادبیات دانشگاه تهران و… هستند. «انتری که لوطی اش مرده بود» یک تئاتر کوچک است. مخاطب متوجه می شود که با قصه های کوتاه، نمایشنامه ها و شعرهای  نویسنده ها و شعرای قدیمی خودمان می توانیم یک اثر خیلی خوب اجرا کنیم که حتی در خارج از ایران صد در صد می تواند موثر باشد.
نمایش «انتری که لوطی اش مرده بود» با کارگردانی بابک محمدی از ساعت ۱۹/۳۰ در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه می رود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است