ادامه تصویربرداری سریال «آنام» بعد از ایام نوروز | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۰
جواد افشار:

ادامه تصویربرداری سریال «آنام» بعد از ایام نوروز

«برای چند روز تصویربرداری این سریال را تعطیل خواهیم کرد و بعد از تعطیلات دوباره از سر خواهیم گرفت. پخش این سریال نیز با آمدن نوروز متوقف خواهد شد.»
جواد افشار کارگردان سریال «آنام» درباره روند تولید این سریال به «صبا» گفت: در حال حاضر در منطقه بلوار مرزداران و شهرک غرب تهران مشغول تصویربرداری هستیم و مجید واشقانی و عبدالرضا اکبری جلوی دوربین این سریال هستند.

متاسفانه تصویربرداری سریال «آنام» به خاطر مشکلات مالی و تعطیلی های پراکنده که بیش از دو ماه کار را متوقف کرد باعث تداخل در پخش و تولید شد.

وی درخصوص ادامه تصویربرداری این سریال در ایام نوروز توضیح داد: برای چند روز پروژه را تعطیل خواهیم کرد و بعد از تعطیلات تصویربرداری این سریال را از سر خواهیم گرفت. پخش این سریال نیز با آمدن نوروز متوقف خواهد شد و بعد از تعطیلات پخش آن شروع می شود.

افشار درباره میزان مخاطب های سریال «انام» نیز توضیح داد: از طریق نظرسنجی های سازمان و تحقیقات میدانی که صورت گرفت، مردم تا این قسمت که پخش شده است را دوست داشتند و این سریال را دنبال می کردند. این میزان مخاطب برای تلویزیون و جامعه هنری یک دستاورد به حساب می آید.

کارگردان سریال «کیمیا» در پایان درباره تولید مجموعه جدیدش افزود: درباره تولید این سریال هنوز تصمیمی نگرفته ام. صحبت هایی راجع تولید سریال «گاندو» شده است، اما بعد از اتمام سریال‌ «آنام» باید تصمیم نهایی را بگیرم.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است