«برمودا» امروز در تهران کلید خورد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۱
مصباح خبر داد:

«برمودا» امروز در تهران کلید خورد

در حال حاضرفیلم با تغییر کارگردانی آن از آرش معیریان به رهبر قنبری امروز در تهران کلید خورد.
محمدرضا مصباح تهیه کننده و نویسنده فیلم سینمایی «برمودا» که پیش از این قرار بود در آبان ماه فیلمبرداری آن آغاز شود، در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی به «صبا» گفت: این فیلم تغییراتی داشت که فیلمبرداری آن به تاخیر افتاد و در حال حاضر با تغییر کارگردانی آن از آرش معیریان به رهبر قنبری امروز در تهران کلید خورد.

«برمودا» امروز در تهران کلید خورد

وی در ارتباط با تغییر کارگردان این فیلم اذعان داشت: به دلیل جنس این فیلمنامه، با توافق های انجام شده رهبر قنبری کارگردانی فیلم را بر عهده گرفتند.

مصباح درخصوص ژانر این فیلم سینمایی اضافه کرد: این فیلم در ژانر سیاسی و اجتماعی با لایه هایی از طنز با لوکیشن هایی که بیشتر در داخل شهر تهران خواهد بود،ساخته خواهد شد.

«برمودا» امروز در تهران کلید خورد

او درباره زمان اکران فیلم توضیح داد: تلاش می کنیم با توجه به تایم کم، فیلم را به جشنواره جهانی فجر برسانیم ولی بیشتر تمرکز خود را بر روی اکران فیلم خواهیم گذاشت.

رضامولایی، شهرزاد کمال زاده، شیرین ولی پور، سارا بهارلو، علیرضا پاکزاد، ابوالفضل خوشبخت، مهدیه خوشبخت، نسیم بهشتی، مهدی واسعی و سیدمحمدجواد کیمیا به نقش آفرینی در «برمودا» پرداخته اند.

«برمودا» امروز در تهران کلید خورد

دیگر عوامل فیلم «برمودا»عبارتند از: نویسنده و تهیه کننده:محمدرضا مصباح، کارگردان:رهبر قنبری، دستیار اول کارگردان : امیر رحمت حیدری، برنامه ریز:بابک نبی زاده، مدیر فیلم برداری:فریدون شیردل، مدیرتولید:محمدحیدرقلی فرد، مدیرپروژه:فهیمه شهرابی فراهانی،
طراح گریم :سودابه خسروی طراح صحنه و لباس:مهنازغنی، مدیرصدابرداری:روح الله جعفر بیگ لو، عکاس:بهرنگ دزفولی، منشی صحنه: حدیث کرمی، مدیرتدارکات: مهدی عباسی پور.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است