برپایی نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی «گروه هنری موتیف» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۱۵

برپایی نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی «گروه هنری موتیف»

نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی به همت «گروه هنری موتیف» در نگارخانه آیریک واقع در بلوار فردوس شرق مجتمع آیریک سنتر در تاریخ هجدهم آبان‌ماه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار «صبا»، در این نمایشگاه آثار برجسته هنرمندان از اقصی نقاط  ایران  از جمله سیستان و بلوچستان، اصفهان، بندرعباس و رشت  با موضوعات عکاسی، حجم، نقاشی خط، خوشنویسی، سیاه قلم، تصویرسازی و معرق به نمایش گذاشته شده است.

برپایی نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی «گروه هنری موتیف»
آرین اعتمادی بروجنی، دکتر پیام احمدی کاشانی، پونار اسوبار، گلچهره افشار، ناریلا اصغرنژاد، الهه بوستانی فر، هوتن باباپور، زهرا حوراسفند، علیرضا حقگوی ملاسرائی، سپیده خسروی، امیر رکنایی، سوسن راهب، محمدامین رخشنده رو، مونا زائرثابت، محمدسعید سهرابی، یکتا شیرکوند، اعظم عزیزی، ستاره عابدینی، آمنه قاسمی، تینا گرامی فر، پریسا مقدم، سعید مریدی، مریم میرزایی فشمی، بیتا نوین پویا، سارا نونوار، افروز هواکشیان از هنرمندان حاضر  در این نمایشگاه هستند که آثارشان را به نمایش گذاشتند.
یکتا شیرکوند
یکتاشیرکوند؛ از هنرمندان حاضر در نمایشگاه «موتیف» در ارتباط با فعالیت‌های خود درحوزه تصویرسازی و تاثیرات حضور نمایشگاه ها در روند کاری هنرمندان گفت:یکتاشیرکوند متولد ۱۳۶۷،فوق لیسانس تصویرسازی از دانشگاه علوم تحقیقات تهران هستم. تاکنون ۵کتاب با تصویر سازی من در انتشارات گیوا به ثبت رسیده و در حال حاضر نیز با انشارات ترکیه در حال همکاری هستم و گالری «موتیف» دومین گالری بوده که من در آن شرکت کردم.
وی در ادامه افزود:گالری و نمایشگاه هم مانند تئاتر در حال حاضر به قشر خاصی اختصاص پیدا کرده که به نظرم با بازتاب رسانه ای می شود بیشتر با هنرمندان و گالری ها آشنا شد.
مریم میرزایی
 
مریم میرزایی؛ هنرمند خوشنویس حاضر در این نمایش نیز در ارتباط با روزمه کاری خود و تاثیر حضور گالری ها در رند کاری هنرمندان خوشنویس توضیح داد:مریم میرزایی هستم متولد ۱۳۴۷،۷سال است که به طور متمرکز کار خوشنویسی انجام می دهم و خط تخصصی من نستعلیق شکسته است.به تازگی در حوزه نقاشی خط نیز در نمایشگاه «آیریک»شرکت کردم و فکر می کنم برپایی چنین نمایشگاه هایی دردیده شدن آثار هنرمندان و خوشنویسان بسیار حائز اهمیت است.
آرین اعتمادی
آرین اعتمادی، هنرمند دیگری که در حوزه خط نقاشی فعالیت می کند در خصوص فغالیت های خودتاثیرات بسزای گالری ها گفت:آرین اعتمادی هستم متولد ۱۳۷۴و گالری موتیف دومین گالری است که من در آن حضور داشتم.اولین گالری من در استامبول بود.ایجاد گالری «موتیف» باعث دیده شدن بیشتر کارهنرمندان و گردهمایی آن ها شد.من در این نمایشگاه ۵اثر برای ارائه در این نمایشگاه داشتم.
لازم به ذکر است هنرمندان و هنر دوستانی از جمله سیروس همتی کارگردان، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون و فریدون علیار استاد خوشنویس و نقاشیخط در افتتاحیه این نمایشگاه حضور داشتند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است