جوانان موج تازه‌ای را به تئاتر آورده‌اند/ اجرای یک اثر در تئاتر وحدت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۷
حسین مسافر آستانه در گفتگو با صبا:

جوانان موج تازه‌ای را به تئاتر آورده‌اند/ اجرای یک اثر در تئاتر وحدت

حسین مسافرآستانه معتقدست جوانان با خود موج تازه ای از ایده و فرم اجرا به تئاتر آورده اند.
تئاتر با حمایت پایدار است/ نمایش جدیدی در سال ۹۸ دارمحسین مسافر آستانه مدیر تماشاخانه ایرانشهر با اشاره به شرایط تئاتر در چند سال اخیر در گفتگو با خبرنگار صبا توضیح داد: چند سالی است که تئاتر  در ایران موج تازه ای را آغاز کرده است و آن حضور هنرمندان جوان و خلاق است که مخاطبان بیشتری را به سمت این هنر کشانده است.
وی افزود: ما جدا از چند اجرا که نقص هایی داشت در سال گذشته شاهد اجراهای متفاوت در صحنه تئاتر بودیم که با استقبال تماشاگران هم مواجه شد.
به گفته وی، تئاتر دیگر مثل گذشته تماشاگران محدود ندارد و این روزها از هر قشری برای تماشای تئاتر با خرید بلیت به سالن ها می آیند.
مسافر آستانه درباره برخورد اولیه با ایده های نو گفت: گاهی هنرمندان و کارگردانان تئاتر تلاش می کنند اندیشه های جدیدی را که دارند روی صحنه تئاتر تجربه کنند که این مورد گاهی در ابتدا با استقبال تماشاگر مواجه نمی شود ولی اگر ایده ای واقعا ناب و هنری باشد به مرور راه خود را باز می کنئ. 
وی با تاکید بر لزوم حمایت از هنر به ویژه هنری مانند تئاتر توضیح داد: تئاتر بدون حمایت در هیچ جای دنیا نمی تواند به کار خود ادامه دهد.
این نویسنده و کارگردان تئاتر در پایان از کارهای جدید خود در سال ۹۸ گفت: در سال ۹۸ نمایش جدیدی در حوزه مستند پژوهشی با موضوع تاریخ انقلاب را در تالار وحدت روی صحنه می برم که طرح و ایده آن با خودم است و اطلاعات دقیق تر آن را وقتی به مرحله نهایی رسید منتشر خواهیم کرد.
نسترن معصوم پور

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است