مشغول «رقص روی شیشه» هستم/ حضور در تمرین‌های «تارتاروس» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۴
جواد یحیوی در گفتگو با صبا:

مشغول «رقص روی شیشه» هستم/ حضور در تمرین‌های «تارتاروس»

جواد یحیوی این روزها ضمن بازی در سریال شبکه نمایش خانگی «رقص روی شیشه»، سر تمرین های نمایش «تارتاروس» نیز حاضر می شود.

مشغول «رقص روی شیشه» هستم/ حضور سر تمرین‌های «تارتاروس»

جواد یحیوی بازیگر تلویزیون، تئاتر و سینما در گفتگو با خبرنگار صبا درباره پروژه‌های جدید خود اینگونه توضیح داد: بعد از «مارموز» ساخته کمال تبریزی که به تازگی بر پرده سینما بود فیلم «دنیا تنهایی کم ندارد» ساخته افشین لیاقت در گروه سینماهای «هنر و تجربه» در حال اکران است.
وی افزود: همچنین بهتازگی فیلم سینمایی «نوشین» محصول مشترک ایران و ژاپن به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی تاکه فومی تسوتسویی را کار کردم که در جشنواره جهانی فیلم فجر حضور یافت.
بازیگر مجموعه شبکه نمایش خانگی «قلب یخی» درباره سریال‌های جدیدش نیز گفت: سریال «پیکسل» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی حامد عنقا را دارم که فیلمبرداری آن ۲ سال پیش به پایان رسیده و اکنون آماده انتشار است، همچنین اکنون مشغول فیلمبرداری سریال «رقص روی شیشه» به کارگردانی مهدی گلستانه و تهیه کنندگی پیمان جعفری هستم که فیلمبرداری آن تا خرداد یا اوایل تیر ادامه پیدا خواهد کرد.
یحیوی در پایان درباره فعالیتش در حوزه تئاتر اینگونه توضیح داد: اکنون مشغول تمرین تئاتری به کارگردانی امین میری هستم که یک متن خارجی است که به اسم «تارتاروس» بازنویسی و ایرانیزه شده و احتمالا در تابستان اجرا می‌شود.
یاسمن رئیسی یکتا

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است