بدون اعلام دلیل جلوی فروش بلیت نمایش «عروس مردگان» را گرفته‌اند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴
مریم نراقی به صبا گفت:

بدون اعلام دلیل جلوی فروش بلیت نمایش «عروس مردگان» را گرفته‌اند

در حالی که به طور ناگهانی جلوی فروش بلیت نمایش «عروس مردگان» گرفته شده است هنوز دلیل این اتفاق به تهیه کننده اعلام نشده است.

ث قث

مریم نراقی تهیه کننده نمایش «عروس مردگان» به کارگردانی امیدرضا سپهری که از ۱۸ اردیبهشت ماه در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس روی صحنه رفته بود درباره توقف ناگهانی فروش بلیت این نمایش به خبرنگار صبا گفت: تا این لحظه نامه ای رسمی درباره توقف اجرای نمایش به دست من نرسیده و فقط می دانم که جلوی فروش اینترنتی بلیت گرفته شده است.
وی با تاکید بر اینکه پیگیری هایش برای روشن شدن موضوع به نتیجه نرسیده است، بیان کرد: از مدیران تئاتری اداره کل هنرهای نمایشی که من با آنها در تماس بوده ام کسی پاسخگو نیست.
تهیه کننده «عروس مردگان» اعلام کرد: ۲ روز پیش چهار مورد اصلاحیه در حد استفاده از چند کلمه را به کارگردان اعلام کردند که وی نیز متعهد شد این موارد رعایت شود و از اجرای دیشب هیچ کدام از آنها در تئاتر استفاده نشد.
نراقی افزود: بیش از هر چیز نگران تعهدی هستم که به مردم داریم و نمی دانم باید پاسخ آنها را چه بدهم. به هر ترتیب ما برای این نمایش بلیت فروخته ایم و مردم برای دیدن آن به سالن می آیند.
این تهیه کننده در پایان ابراز امیدواری کرد هر چه سریعتر این مشکل برطرف شود.
این تئاتر موزیکال با حضور چهره های مطرح سینما و تئاتر روی صحنه رفته بود.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است