روایت قصه بی‌وطن‌ها توسط کیت بلانشت/ ستاره استرالیایی سریال می‌سازد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰

روایت قصه بی‌وطن‌ها توسط کیت بلانشت/ ستاره استرالیایی سریال می‌سازد

بنا بر اخبار منتشرشده، کیت بلانشت بازیگر و کارگردان استرالیایی درامی چند قسمتی درباره زندگی مهاجران درگیر با سیستم سخت مهاجرتی استرالیا را روی آنتن می‌برد.

به گزارش صبا به نقل از گاردین، کیت بلانشت ستاره استرالیایی هالیوود درامی تلویزیونی درباره بازداشتگاه‌های مهاجرتی استرالیا می‌سازد.

این درام ۶ قسمتی که خود بلانشت در آن نقش‌آفرینی هم می‌کند «بی‌وطن – Stateless» نام دارد و داستان چهار شخصیت را روایت می‌کند که مسیرشان با تلاقی به یکدیگر به زندان مهاجرتی استرالیا در بازداشتگاهی بیابانی منتهی می‌شود. این افراد یک مهماندار هواپیما، پناهجویی افغان، یک پدر استرالیایی آس و پاس و ماموری دولتی درگیر در یک ماجرای رسوایی هستند.

کیت بلانشت به همراه همسر خود یعنی ادرو آپتون تهیه‌کنندگی اجرایی این درام را برعهده دارد. الیس مک‌کردی و بلیندا چایکو نویسندگان این مجموعه هستند و جوسلین مورهوس کارگردانی آن را بر عهده دارد.

به نظر می‌رسد «بی‌وطن» با توجه به استفاده از بازیگران شاغل در آثار با مهم و معروف تلویزیون و ستارگان هالیوود مخاطبانی جهانی داشته باشد. دومینیک وست، بازیگر انگلیسی و ستاره درام‌های «شنود»(۲۰۰۲-۲۰۰۸) و «رابطه عاشقانه»(۲۰۱۴-تاکنون)، جای کورتنی بازیگر فیلم‌هایی چون «یک روز خوب برای جان‌سخت»(۲۰۱۳) و «نابودگر: پیدایش»(۲۰۱۵) و همچنین ایوان استراهاوسکی بازیگر فعلی سریال محبوب «سرگذشت ندیمه» از دیگر بازیگران این مجموعه جدید هستند و مرزهای مخاطبان جهانی آن را بیش از پیش گسترش می‌دهند.

کیت بلانشت درباره این سریال عقیده دارد: «بی‌وطن» با وجود آنکه بر استرالیا تمرکز دارد، اما موضوعی جهانی دارد و آن تمنای آزادی شخصی، نیاز به ثبات اجتماعی و ناامیدی فزاینده از سیاستمداران و تاثیر تصمیم های آنها بر زندگی فردی آدم‌ها است.

کار تولید «بی‌وطن» از ماه جون در جنوب استرالیا آغاز می‌شود و احتمالا در سال ۲۰۲۰ از شبکه ABC روی آنتن خواهد رفت.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است