پردیس ملت را برای جشنواره ملی فیلم فجر تجهیز می کنیم/ تخفیف های ویژه به مردم | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۵
مدیرعامل موسسه تصویر شهر اعلام کرد:

پردیس ملت را برای جشنواره ملی فیلم فجر تجهیز می کنیم/ تخفیف های ویژه به مردم

هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه تصویر شهر و دبیر جشنواره بین المللی فیلم شهر آخرین جزییات از این جشنواره سینمایی و وضعیت سینماهای موسسه را تشریح کرد.
به گزارش خبرنگار صبا، نشست خبری مدیرعامل موسسه تصویر شهر و دبیر جشنواره بین المللی فیلم شهر در آستانه برگزاری این جشنواره، روز یکشنبه ۲۶ خرداد ماه با حضور جمعی از اهالی رسانه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
در ابتدای مراسم از تیزر هفتمین دوره جشنواره فیلم شهر رونمایی شد.

هاشم میرزاخانی دبیر این دوره از جشنواره در ابتدای این مراسم گفت: هفتمین جشنواره بین المللی شهر به عنوان مهمترین رویداد شهری به ایستگاه هفتم رسیده است البته این جشنواره ۱۵ سال است دوسالانه برگزار می شود.

وی ادامه داد: ۴۲۴۱ اثر از ایران و سایر کشورها به دستمان رسیده که منتخب آنها در بخش سینمای ایران، بین الملل، مسابقه فیلم محله، اقلام تبلیغاتی و بخش ویژه رقابت می کنند.
به گفته وی، هیات انتخاب ۵ تا ۳ نفره در هر بخش کارها را برمی گزینند.
میرزاخانی درباره آثار رسیده گفت: مجموعا در بخش های مختلف ۱۲۸ اثر در بخش ملی و ۳۱ اثر در بخش های غیره معرفی شدند و با اهدافی که برای این جشنواره معرفی شده آثار را معرفی می کنیم.
او ادامه داد: به دلیل اینکه امسال برای بخش بین الملل زمان مناسبی برای دریافت آثار داشتیم کشورهای مختلف آثار خود را فرستادند و در این دوره آثار کیفی و منطبق را در این بخش شاهد خواهیم بود.
میرزاخانی با اشاره به اینکه امسال بخش سریال های شبکه نمایش خانگی هم به جشنواره  فیلم شهر اضافه شده است، گفت: هرچه بیشتر بتوانیم مبحث سریال را تبلیغ کنیم، حایز اهمیت است. سید علی احمدی، رحمان سیفی آزاد و حمید بوالی در این دوره از جشنواره در بخش سریال های نمایش خانگی به داوری می پردازند.
وی با اشاره به اینکه در بخش مسابقه محله هدف از برگزاری کارگاه ها توجه دادن جوانان آماتور به فیلمسازی بوده است، افزود: به همین منظور کارگاه هایی از ۹ تا ۱۲ اردیبهشت برای جوانان علاقه مند در سراهای محله شهر تهران برگزار شد و استادان به نامی در این بخش به ما کمک کردند.
در ادامه این نشست، از پوستر جشنواره و سیمرغ ها رونمایی شد و شعار این دوره از جشنواره فیلم شهر «شهروند سالم،شهر سالم» نامگذاری شد.
پس از رونمایی از پوستر جشنواره، میرزاخانی به افتتاح سالن چندمنظوره در طبقه مثبت پنج پردیس ملت اشاره کرد و افزود: ۲۶ تیر ماه آیین افتتاحیه جشنواره فیلم شهر خواهد بود و در نظر داریم سالنی چند منظوره در طبقه مثبت ۵  پردیس ملت راه اندازی کنیم که در آیین افتتاحیه، این سالن هم به بهره برداری برسد. همچنین در مراسم افتتاحیه جوایز بخش های محله و اقلام تبلیغاتی اهدا خواهد شد.
در بخش دوم این نشست، هاشم میرزاخانی به مرور فعالیت های موسسه تصویر شهر پرداخت و عنوان کرد: این موسسه سابقه زیادی در حوزه تولید و اکران فیلم ها دارد؛ ۴ پردیس در سطح شهر تهران زیرمجموعه موسسه تصویرشهر است و‌ مجموعه سالن های زیرمجموعه های تصویر شهر، در کل ۱۳سالن است. با اضافه شدن پردیس ایران مال به جمع پردیس های سینمایی، پردیس ملت از نظر سالن های اکران هفتمین پردیس سینمایی کشور شد و این برای ما حایز اهمیت است. به واسطه قابلیت های پردیس ملت، این پردیس سینمایی توانسته جشنواره های مختلفی را اعم از جشنواره ملی فیلم فجر، جشنواره فیلم کوتاه و جشنواره فیلم شهر را  به خود جذب کند.
باز هم وعده حل مشکل پارکینگ پردیس ملت
وی در توضیح وضعیت پردیس ملت گفت: ضریب اشغال پردیس ملت ۳۲/۶ بوده است و همچنان مشکل پارکینگ گریبانگیر این پردیس سینمایی  است، ولی در حال مذاکراتی هستیم تا در جشنواره ملی فیلم فجر امسال مشکلات پارکینگ حل شود.
میرزاخانی درباره کاخ جشنواره ملی فیلم فجر نیز توضیح داد: مسئولیت کاخ جشنواره برعهده ما نیست، ولی ما پردیس  ملت را تجهیز می کنیم و در اختیار جشنواره ملی فیلم فجر قرار می دهیم که اگر خواستند در این دوره از جشنواره هم از آن استفاده کنند.
مدیرعامل موسسه تصویر شهر در پایان درباره برنامه های پردیس های زیرمجموعه تصویر شهر گفت: تجهیز و بازسازی پردیس های زیرمجموعه تصویر شهر جزو برنامه های ماست. پردیس سینمایی رازی با نصف قیمت در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، پردیس سینمایی راگا از ۱۰شب به بعد به جز سه شنبه ها به صورت نیم بها در اختیار مخاطبان قرار می گیرد و خدمات پردیس تماشا نیز برای اهالی رسانه رایگان است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/639/228/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/746/203/000
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500