بتمن جدید سینما می تواند جیمز باند بعدی باشد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۶
دنی بویل مطرح کرد:

بتمن جدید سینما می تواند جیمز باند بعدی باشد

دنی بویل کارگردان برنده جایزه اسکار در مصاحبه جدید خود گفت که رابرت پتینسون برای ایفای نقش جیمز باند و جایگزینی دنیل کریگ مناسب است.

به گزارش صبا به نقل از گاردین، دنی بویل کارگردان انگلیسی برنده جایزه اسکار که فیلم جدیدش با عنوان «دیروز» با موضوع دنیای بدون گروه بیتلز چند روز دیگر در بریتانیا به نمایش در می آید در مصاحبه جدیدش تاکید کرد که رابرت پتینسون را برای ایفای نقش جیمز باند بعدی سینما مناسب می داند.

کارگردان «میلیونر زاغه نشین» در پاسخ به این پرسش که چرا به پروژه «جیمز باند» پیوست آنهم در حالی که این فیلم ها از آن تهیه کننده ها هستند نه کارگردان ها و او می بایست این قضیه را از اول می دانست، لبخندی زد و گفت: «شما (خبرنگار) باید کارگزار و وکیل من می شدید، بله شما درست می گویید، این حرف چیزی است که شما در نهایت به آن می رسید، اما باید خوشبینانه سراغ یک پروژه رفت. وقتی پول خوب دریافت می کنید، همه مشکلات در پایان روز حل می شود.

بویل در این مصاحبه اصرار دارد که پروژه «جیمز باند» را پشت سر گذاشته و البته شکی هم در این مورد نیست، اما همه می دانند که او از این پروژه رنجیده شده است. (بویل در میانه تولید از پروژه «جیمز باند» کنار رفت.)

بویل که ماه پیش به دیدن فیلم «زندگی سطح بالا» ساخته کلر دنی با بازی رابرت پتینسون رفته بود، در این گفتگو درباره بازیگری پتینسون بازیگر جدید نقش بتمن گفت: او (پتینسون) خارق العاده بود، من آنجا نشسته بودم و فکر می کردم خدای من! آنها باید او را برای جیمز باند بعدی سینما (جانشین دنیل کریگ) انتخاب کنند.

دنی بویل در پاسخ به این پرسش که آیا رابرت پتینسون خیلی جوان نیست، گفت: نه، او در دهه ۳۰ زندگیش است، شان کانری مگر چند ساله بود که جیمز باند شد، پتینسون آماده این نقش است. 

با این گفته های دنی بویل باید دید تهیه کننده های فیلم «جیمز باند» آیا تمایلی به حضور رابرت پتیسنون در نقش مامور ۰۰۷ دارند یا نه.

رابرت پتینسون بازیگر فرنشایز «گرگ و میش» به تازگی به عنوان بتمن جدید سینما نیز انتخاب شده است.

محمدامین شکاری

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است