هرج و مرج در به‌کارگیری ستارگان بسکتبالیست «هرج و مرج فضایی۲» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۹

هرج و مرج در به‌کارگیری ستارگان بسکتبالیست «هرج و مرج فضایی۲»

با پیش رفتن پروژه بازسازی فیلم کمدی ورزشی «هرج و مرج فضایی»، مشکلات کار با ستارگان لیگ NBA و هماهنگ کردن برنامه‌ زمانی و اسپانسرینگ آن‌ها برای برادران‌وارنر روز به روز بیشتر می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، دست‌اندرکاران فیلم «هرج و مرج فضایی ۲» اگرچه فوق ستاره بسکتبالیستی چون لبرون جیمز را راضی به حضور در فیلم خود کرده‌اند، اما برای به خدمت گرفتن دیگر ستارگان لیگ بسکتبال آمریکا به مشکل خورده‌اند.

بنا به خبری که دیروز جمعه ۳۱ خرداد منتشر شد استفن کری دیگر ستاره لیگ بسکتبال آمریکا «NBA» و بازیکن تیم Golden State Warriors، پیشنهاد بازی در «هرج و مرج فضایی ۲» را رد کرده است.

او در گفتگویی علت این ماجرا را تداخل زمانی فیلمبرداری این اثر با برنامه‌های خود دانست. او گفت: می‌دانم که لبرون جیمز و رایان کوگلر – کارگردان فیلم – کار فوق‌العاده‌ای انجام خواهند داد. حقیقت این است که من کارهایی برای انجام دادن دارم و نمی‌توانم به این اثر متعهد باشم. می‌دانم بچه‌ها عالی عمل خواهند کرد، ما در این باره با هم گفتگوهای زیادی داشته‌ایم.

پیش از این، جیمز هاردن و کوین دورانت از دیگر ستارگانی بودند که از پذیرش پیشنهاد بازی در دنباله فیلم «هرج و مرج فضایی» سال ۱۹۹۶ با بازی مایکل جردن، سر باز زده بودند.

یکی دیگر از مشکلاتی که «هرج و مرج فضایی۲» با آن مواجه است، قرارداد این ستارگان بسکتبالیست با برند‌های بزرگ ورزشی و تولید کننده کفش است. نام «هرج و مرج فضایی» خود تحت مالکیت کمپانی نایکی است، اما به عنوان مثال استفن کری تا سال ۲۰۲۴ با برند آندرآرمور قرارداد دارد و هاردن سفیر کمپانی آدیداس محسوب می‌شود و این موضوع بیش از پیش کار جمع کردن این ورزشکاران بزرگ در یک قاب را دشوار می‌کند.

قسمت اول «هرج و مرج فضایی» در سال ۱۹۹۶ و با حضور فوق ستاره بسکتبال آن زمان یعنی مایکل جردن ساخته و اکران شد. این فیلم، لایواکشنی خانوادگی و ورزشی بود که کاراکترهای مجموعه انیمیشن‌های «لونی تونز – Looney Tunes» نیز در آن حضور داشتند.

داستان فیلم به دوران بازنشستگی موقت جردن در بین فاصله سال‌های ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۵ از لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا NBA می‌پردازد. جردن در این این دوره به کمک خرگوش معروف دنیای انیمیشن یعنی باگزبانی و دوستانش می‌شتابد تا در یک رقابت بسکتبالی با آدم فضایی‌ها پیروز شوند؛ آدم فضایی‌هایی که می خواهند این کاراکترها را به بردگی بکشند.

«هرج و مرج فضایی»(۱۹۹۶) با وجود نظرات متناقص منتقدان مورد اقبال عموم قرار گرفت و ۲۳۰ میلیون دلار فروخت تا پرفروش‌ترین فیلم تاریخ در حوزه بسکتبال شود. حال طرفداران این رشته ورزشی می‌توانند امیدوار باشند بعد از ۲۵ سال یک هرج و مرج فضایی دیگر و این بار با حضور فوق ستاره‌ای دیگر به نام لبرون جیمز به سینماها می‌آید.

«هرج و مرج فضایی ۲» قرار است ۱۶ جولای سال ۲۰۲۱ برابر با ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ اکران شود.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    103/089/424/000
  • بی‌بدن
    23/216/662/000
  • سال گربه
    12/073/852/500
  • آپاراتچی
    3/942/182/500
  • پرویز خان
    3/170/587/000
  • نوروز
    2/808/603/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/576/517/500
  • آسمان غرب
    2/174/983/000