جشنواره تئاتر فجر آغاز به کار کرد/ معرفی اجراهای روز نخست | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۴

جشنواره تئاتر فجر آغاز به کار کرد/ معرفی اجراهای روز نخست

هم‌زمان با نخستین روز برگزاری جشنواره تئاتر فجر یعنی 11 بهمن نمایش‌هایی در بخش‌های «صحنه‌ای»، «خیابانی» و «دیگرگونه‌ها» اجرا می‌شوند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سی‌ و نهمین جشنواره تئاتر فجر، امروز شنبه ۱۱ بهمن‌ماه هم‌زمان با روز نخست سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، مجموعه تئاتر شهر، تئاتر مولوی، تماشاخانه ایرانشهر و تالار حافظ میزبان نخستین روز از «اجراهای صحنه‌ای» آثار این دوره از جشنواره خواهند بود.

اجراهای صحنه‌ای

در مجموعه تئاتر شهر،‌ نمایش «گرگاس‌ها یا روز بخیر‌ آقای وزیر» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی ساعت ۱۸ در تالار اصلی روی صحنه می‌رود. «ایوب‌خان» به کارگردانی امیر دژاکام ساعت ۱۷ در تالار چارسو اجرا می‌شود.

تالار سایه در ساعت ۱۵ میزبان اجرای نمایش «برونسی» به کارگردانی مرتضی شاه‌کرم خواهد بود و «جوادیه (بیست‌ متری)» به کارگردانی رضا بهرامی هم در ساعت ۱۷ در تالار قشقایی روی صحنه می‌رود.

در تئاتر مولوی و در ساعت ۱۵ نمایش «الف کاف شین» به کارگردانی روزبه حسینی اجرا می‌شود.

تماشاخانه ایرانشهر هم در ۲ سالن دکتر ناظرزاده و استاد سمندریان میزبان آثار این دوره از جشنواره است.

در ساعت ۱۷ نمایش «خواهرم منم ایسمنه» به کارکردانی سعید یوسفی و علیرضا زارع در سالن ناظرزاده اجرا می‌شود. ساعت ۱۹ هم نمایش «اسموکینگ روم» به کارگردانی سعید زارعی در سالن سمندریان روی صحنه می‌رود.

تالار حافظ هم ساعت ۱۹ امروز میزبان نمایش «مختلفیم» به کارگردان آرمان شیرالی‌نژاد خواهد بود.

نمایش‌های خیابانی

امروز شنبه ۱۱ بهمن‌ماه و در بخش «نمایش‌های خیابانی» و «دیگرگونه‌ها»، از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در محوطه مقابل تالار وحدت به ترتیب نمایش‌های «مجلس حماسه‌خوانی نفر ششم»، «لبخند با طعم ماسک»، «خودم شروع می‌کنم»، «او پهلوان اکبره» و «به‌نام» اجرا می‌شود.

در محوطه آب‌نمای بازار بزرگ ایران‌مال هم در ۲ نوبت ۱۸:۳۰ و ۱۹، ۲ نمایش «مضحکه در مضحکه» و «لبخند با طعم ماسک» اجرا خواهد شد.

ایوان انتظار مترو میدان ولیعصر (عج) هم امروز در ساعت ۱۱ میزبان اجرای نمایش «به‌نام» و پس از آن در ساعت ۱۱:۳۰ میزبان نمایش «او پهلوان‌اکبره» خواهد بود.

دیگرگونه‌ها

نمایش «دموکراسی سفارشی» به کارگردانی میلاد جباری مولانا هم در بخش «دیگرگونه‌ها» امروز ۱۱ بهمن‌ماه در ساعت ۱۸:۳۰ در باغ موزه قصر اجرا می‌شود. اجرای این نمایش تا ۱۹ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه تا ۲۰ بهمن‌ماه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است